Nájdeme vám najbližšie výdajné miesto
Časté otázky k výdajným miestam
- Kedy bude moja objednávka pripravená na vyzdvihnutie?
- Osobný odber (na našej optike alebo v našom výdajnom mieste) – do 1 až 2 pracovných dní od expedície (u objednávok tovaru, ktorý máme na sklade). V okamihu, kedy zásielka dorazí na výdajné miesto vám pošleme SMS.
- Slovenská pošta (pobočky pošty a Balíkoboxy) – 2 až 3 pracovný deň od expedície (u objednávok tovaru, ktorý máme na sklade). V okamihu, kedy zásielka dorazí na výdajné miesto vám bude Slovenskou poštou zaslaná SMS.
- GLS (ParcelShop a Balíkomat) – do 1 až 2 pracovných dní od expedície (u objednávok tovaru, ktorý máme na sklade). V okamihu, kedy zásielka dorazí na výdajné miesto vám bude službou GLS zaslaná SMS.
- V akej lehote si musím balíček vyzdvihnúť? Líši sa pre konkrétne výdajné miesto?
- Osobný odber (optika a výdajné miesta) – balíček na vás počká 7 dní. Otváracie hodiny konkrétneho výdajného miesta nájdete v ich zozname.
- Slovenská pošta – balíček na vás počká 18 dní.
- GLS ParcelShop – balíček na vás počká 5 dní.
- GLS Balíkomat – balíček na vás počká 3 dni.
- Môžem si na výdajnom mieste objednať šošovky?
- Bohužiaľ nie, výdajné miesta slúžia iba na vyzdvihnutie zásielky z e-shopu.
- Prijímate na výdajných miestach platby kartou?
- V optike Lentiamo (Obchodná 554/27, Bratislava) je možné objednávku zaplatiť kartou. Na ostatných výdajných miestach, prevádzkovaných našimi zmluvnými partnermi, je možné platiť iba v hotovosti.
- Čo si mám na výdajné miesto vziať, aby ste mi zásielku vydali?
- Pripravte si číslo objednávky. Nemáte ho poruke? Balíček dohľadáme i podľa mena zákazníka. V prípade doručenia na výdajné miesto dopravcu všetky potrebné informácie obdržíte SMS správou alebo e-mailom priamo od GLS alebo Slovenskej pošty.
- Musím uviesť slovenské telefónne číslo do svojej objednávky?
- Ak ste si pre svoju objednávku zvolili dopravcu GLS (doručenie na adresu alebo boxy) alebo Slovenskú poštu - balík na poštu je potrebné, aby ste uviedli slovenský telefonický kontakt. Pri ostatných dopravných spoločnostiach či spôsoboch doručenia nie je nutné mať slovenské telefónne číslo, môžete do objednávky uviesť tiež zahraničný kontakt.
je offline
Radka
Radka, zákaznícky servis