Reklamácie sa v Lentiamo vybavujú okamžite. S nami nikdy nestrácate čas ani trpezlivosť.
Dostali ste chybný alebo problematický produkt? Máte podozrenie na výrobnú chybu alebo je výrobok nepoužiteľný? Pošlite nám reklamáciu.
Na uplatnenie nároku vyplňte formulár
Uveďte čo najviac informácií o probléme, aby ste nám pomohli spracovať a vyriešiť vašu žiadosť čo najrýchlejšie. Akékoľvek podrobnosti uvedené vo formulári nám môžu pomôcť vyriešiť váš prípad efektívnejšie!
Čo budeme potrebovať? Tu je krátky zoznam!
V prípade sťažností na kvalitu okuliarov a slnečných okuliarov od vás potrebujeme:
- uveďte číslo objednávky, pod ktorým ste okuliare zakúpili
- podrobne opíšte problém
- uveďte číslo modelu (zvyčajne viditeľné na vnútornej strane straníc okuliarov)
- priložte fotografie, na ktorých je chyba viditeľná
V prípade sťažností na kvalitu kontaktných šošoviek od vás potrebujeme:
- uveďte číslo objednávky, pod ktorým ste šošovky zakúpili
- podrobne opíšte problém s šošovkami
- uveďte číslo šarže (LOT) vytlačené na krabičke problematických šošoviek
- priložte predpis na kontaktné šošovky, ktorý nedávno vydal očný špecialista (nie starší ako 1 rok)
Dôležité! Nevyhadzujte žiadne šošovky z balenia súvisiaceho s reklamáciou, kým reklamácia nebude vyriešená. Šošovky môžu byť požadované výrobcom ako dôkaz chyby.
Reklamácie týkajúce sa odtieňa farebných kontaktných šošoviek nebudú akceptované, pokiaľ neexistujú zjavné výrobné chyby.
Ako uplatniť nárok na kvalitu v spoločnosti Lentiamo?
Stačí vyplniť formulár na tejto stránke, opísať problém a priložiť požadovanú fotodokumentáciu.
Ďalšie informácie nájdete v našich Obchodných podmienkach.