Ray-Ban Clubmaster: Okuliare, ktoré píšu príbehy. Aký bude ten váš?

Prihlásenie

Prestali vám šošovky vyhovovať? Vymeníme vám ich. Zdarma.

Zmenili sa parametre vašej očnej vady? Potrebujete nové dioptrické kontaktné šošovky? Potom nezostáva nič iné, iba kúpiť nové šošovky a tie nevyhovujúce, ktoré zostali, vyhodiť.

Ak ste dnes už nevyhovujúce kontaktné šošovky kúpili u nás v uplynulých 365 dňoch, vyhadzovať ich nemusíte. Pošlite nám ich a my vám obratom vyexpedujeme šošovky, ktoré budú v súlade s vašou zmenenou očnou vadou. Samozrejme, za túto službu si nebudeme účtovať žiaden poplatok.

Pravidlá služby

  • Nákup dioptrických šošoviek, ktorých výmenu žiadate, prebehol najneskôr pred 365 dňami.
  • Ponuka výmeny platí iba pre vybrané dioptrické kontaktné šošovky.
  • Vymieňame iba kompletné a nerozbalené balenia kontaktných šošoviek.
  • Šošovky, ktoré chcete vymeniť, musíme mať aktuálne v predaji.
  • Ak sa produkt prestal vyrábať, vymeníme ho za nástupnicky.

Ako mám postupovať v prípade výmeny?

  • Najrýchlejšou cestou ako vymeniť tovar je vyplnenie formulára na vrátenie tovaru, v ktorom vyplníte informácie o šošovkách, ktoré chcete vymeniť a iné potrebné údaje na uskutočnenie výmeny. Po vyplnení formulára vás bude kontaktovať náš zákaznícky servis a poskytne vám bližšie informácie o nasledujúcom postupe. Vyplniť formulár môžete na odkaze nižšie.

 

Vyplniť formulár na vrátenie tovaru

 

                               

  • Druhou možnosťou je obrátiť sa na nás cez e-mailovú adresu info@lentiamo.sk a zaslať nám informácie o šošovkách, ktoré chcete vymeniť. Nezabudnite pripísať číslo pôvodnej objednávky, v ktorej ste dnes už nevyhovujúce šošovky objednali. Do správy tiež napíšte parametre nových šošoviek (dioptrie).
  • Po potvrdení výmeny z našej strany pošlite šošovky na adresu Optika Lentiamo, Obchodná 554/27, 811 06 Bratislava​​. Do sprievodného listu k zásielke napíšte číslo pôvodnej objednávky (rovnaké číslo ako v kroku 1), dôvod výmeny a názov a parametre nových šošoviek.
  • V rámci garancie výmeny je možné tiež využiť službu vrátenia tovaru za pomoci štítka na vrátenie tovaru od GLS alebo Slovenskej pošty, v prípade, že ste si ako dopravcu pre vašu pôvodnú objednávku zvolili túto spoločnosť. Ak máte záujem o objednanie štítka, kontaktujte náš zákaznický servis, ktorý vám môže, po jeho úhrade, zaslať vratkový štítok od Vami zvoleného dopravcu. Vratkový štítok obsahuje predvyplnené všetky potrebné informácie, napríklad, adresu príjemcu a odosielateľa.
  • Do niekoľkých dní od nás obdržíte nové kontaktné šošovky.

 

Moja objednávka

Na vyhľadanie objednávky sa prosím prihláste